Kim Kardashian strikt Lana Del Rey voor valentijnscampagne
Lana Del Rey (38) is het gezicht van de valentijnscampagne van Skims, het shapewearmerk van Kim Kardashian (43). Daar is de zangeres enorm fan van, zo laat ze weten.
"Ik hoop dat je er net zo veel van houdt als ik"
'Ik ben vanaf het begin een grote fan van Skims, dus ik ben zo blij dat ik mee mag doen aan hun valentijnscampagne,' aldus Lana in een persbericht. 'Hun collectie is mooi en dromerig en het was zo leuk om samen te werken met fotograaf Nadia Lee Cohen. Ik hoop dat je er net zo veel van houdt als ik.'
De campagne, strategisch getimed na de aankondiging van Lana als headliner voor Coachella, bevat beelden van Lana in Skims Essentials, waaronder de Fits Everybody-bodysuit, de sleepset met hartjesprint en de nieuwe Woven Shine-jurk. 'Hartenkoningin van de muziek', schrijft Kim onder een reeks campagnefoto's van Lana op Instagram.
Je hebt niet alle cookies geaccepteerd. Om deze content te bekijken moet je deaanpassen.
Eerdere gezichten van Skims waren onder anderen Kim Cattrall en artiesten als Ice Spice, PinkPantheress en Sza. Vanaf 23 januari scoor je de Skims-items.