Gert Verhulst breidt zijn imperium opnieuw uit: 'Ziel en smaak'

Gert Verhulst (57) is een ondernemer pur sang en stapt in een nieuw avontuur. Samen met zijn familie brengt hij een nieuwe rosé op de markt: 'De Verhulstjes'-wijn, vernoemd naar hun eigen realityserie.
"Het is niet zo dat wij de druiven zelf met onze voeten hebben geperst"
Vanaf zijn vakantiehuis in Saint-Tropez werkt Gert samen met een goede familievriend, die al jaren aandrong op het idee dat hij zijn eigen wijn moest maken. Uiteindelijk gaf de Studio 100-baas toe. Gert ziet de wijnverkoop nu als een authentiek project, waarin hij samen met een lokale wijnboer uit Saint-Tropez 'ziel en smaak' in het product stopt.
De hele familie is nauw betrokken geweest bij het gehele proces. "Het is niet zo dat wij de druiven zelf met onze voeten hebben geperst", grapt de Belg tegen Het Laatste Nieuws. Toch hebben ze samen, aan de hand van een proeverij, de juiste ingrediënten samengesteld.
Voor De Verhulstjes-fans in Nederland heeft Gert goed nieuws: de rosé zal ook in Nederland verkrijgbaar zijn. "Ik stond erop dat het voor al onze fans betaalbaar moest zijn", legt de kersverse wijnboer uit.
Naast zijn nieuwe project heeft de ondernemer het ook erg druk met de comeback van de originele K3. De kaartverkoop ging zo goed dat hij extra shows heeft aangekondigd.