The Masked Singer

Albert Heijn lanceert The Masked Singer verspakketten

·Aangepast:
Albert Heijn lanceert The Masked Singer verspakketten
RTL

Op 15 oktober start een nieuwe serie van The Masked Singer bij RTL 4. Heel veel kijkers raden vanaf dan iedere vrijdagavond enthousiast mee naar de identiteit van de zingende karakters in geweldige pakken. Exclusief bij Albert Heijn zijn er vanaf 11 oktober tien speciale ‘The Masked Singer’ verspakketten verkrijgbaar. Deze verspakketten zijn thematisch verpakt en bevatten naast een heerlijk vers vrijdagavond diner, een exclusieve hint. Want uiteindelijk gaat het bij The Masked Singer natuurlijk maar om een ding: wie zitten er achter de maskers?

"Klanten kunnen via onze verspakketten exclusieve hintfilmpjes bekijken"

Johan van der Zanden, directeur marketing en communicatie bij Albert Heijn: “Voor deze campagne hebben we een unieke samenwerking met RTL en Ad Alliance. Speciaal voor Albert Heijn is in het programma ‘The Masked Dinner Room’ ontwikkeld waar de Masked Singer karakters bij elkaar komen. Daarnaast kunnen klanten via onze verspakketten exclusieve hintfilmpjes bekijken. Met deze combinatie bieden we onze klanten alle ingrediënten voor een verrassende vrijdagavond met een gezonde en lekkere maaltijd en gezelligheid met de hele familie.”  

Voorproefje: Dit zijn de vier nieuwe pakken in The Masked Singer
Lees ook

Voorproefje: Dit zijn de vier nieuwe pakken in The Masked Singer

Elke donderdag om 00.00 uur een nieuwe exclusieve hint

The Masked Singer verspakketten zijn tien bestaande populaire verspakketten. Dankzij een consistent doorgevoerde visuele identiteit zijn de deelnemende pakketten makkelijk herkenbaar voor de klant. Én van de verpakking kunnen klanten zelf een masker maken. De deelnemende verspakketten zijn: AH Tomatensoep, AH Groentesoep, AH Prei-kerriesoep, AH Mexicaanse burrito’s, AH Italiaanse lasagne, AH Japanse Terriyaki, AH Thaise rode curry, AH Thaise groene curry, AH Indiase curry en AH Erwtensoep. 

De extra hints zijn exclusief bij Albert Heijn te vinden. Met de barcode scanner in de AH-app scannen klanten de barcode op het product, waarna een pop-up in beeld verschijnt. Deze leidt naar een unieke in-app pagina met hintfilmpjes. Elke week op donderdagnacht om 00.00 uur wordt er een nieuwe hint vrijgegeven over een van de karakters. 

De verspakketten zijn tijdens de gehele looptijd van het programma verkrijgbaar bij Albert Heijn van 11 oktober tot en met 17 december.