Kwart van de stemmen

Tongzoen van zeemeermin is 'slechtste slogan' van 2019

·Aangepast:
© Sloganverkiezing.nlTongzoen van zeemeermin is 'slechtste slogan' van 2019
RTL

Met 'Onze vis smaakt als de tongzoen van een zeemeermin' heeft de Arnhemse visbar Zilte Zeemeermin de dubieuze titel 'slechtste slogan van het jaar' gewonnen. De visbar kreeg een kwart van de stemmen en bleef het UWV voor, met 'Werken met zinhoud'.

Het was de achtste keer dat het platform Slechte Slogans de verkiezing organiseerde. De afgelopen week kon iedereen via de site zijn stem uitbrengen op de tien genomineerde reclamekreten. In totaal brachten 3992 stemmers 7055 stemmen uit.

Andere kanshebbers waren 'Uit onze handen uw tanden' van Steven de Vries Tandtechniek, 'Shop en kom tot jeselfie' van Groupon, 'Je rijbewijs hale doe je bij die kale' van rijschool Rayactie en 'Wij verkopen uw huis. Nogal fidus' van Fidus Makelaardij. 'Op één na de beste!' van Lobatrans bezorgdienst eindigde als laatste.

Geen windeieren

Eerdere winnaars zijn onder meer 'We doen wel vrouwen maar knippen ze niet' (barbier), 'Zit je haircut' (kapper) en 'Iedere paal gaat erin' (heibedrijf).

Volgens de organisatie legt de verkiezing de deelnemende ondernemers overigens geen windeieren.

Barbier Rogier heeft de slechtste slogan: 'Het was een inkoppertje'
Lees ook

Barbier Rogier heeft de slechtste slogan: 'Het was een inkoppertje'

Lees meer over
UWVArnhem