StukTV gaat clickbait-uitdagingen aan in nieuwe YouTube-serie
StukTV gaat in een nieuwe YouTube-serie een reeks bijzondere uitdagingen aan. Voor 'Clickbait' bedenken ze eerst de videotitel en thumbnail waarin een haast onmogelijke opdracht staat om deze vervolgens daadwerkelijk uit te voeren.
"Deze gedurfde aanpak heeft ons in onvergetelijke en adembenemende situaties gebracht"
Giel de Winter, Thomas van der Vlugt en Stefan Jurriens vinden de titels van sommige YouTube-filmpjes veel te veel clickbait. Vaak valt het eindresultaat vies tegen en dat moet anders, zo stellen ze.
Volgens Giel is de nieuwe serie het 'absolute hoogtepunt' van StukTV. "Het verdoemde internet wordt overspoeld met clickbaits, maar wij namen de uitdaging aan om niet alleen epische titels en thumbnails te creëren, maar ze ook daadwerkelijk tot leven te brengen. En geloof me, deze gedurfde aanpak heeft ons in onvergetelijke en adembenemende situaties gebracht!" De eerste aflevering komt zaterdagmiddag online.
De mannen van StukTV slepen met Het Jachtseizoen afgelopen jaar een nominatie voor de Gouden Televizier-Ring binnen: