Kim Kardashian lanceert bh met ingebouwde tepels
Het klinkt bijna als een (heel erg) vroege 1 april-grap, maar het is toch echt Kim Kardashian (43) haar nieuwste lancering voor SKIMS: een bh met een 'ingebouwde' tepel. Hoewel het product nog niet op de markt is, is het marketingtechnisch nu al een hit.
"Some days are hard, but, these nipples are harder"
De lancering gaat gepaard met een video - die niet onder doet voor een sketch uit Saturday Night Live - waarin de Kardashian-telg een aantal heerlijke oneliners dropt waaronder ‘some days are hard, but, these nipples are harder’.
Je hebt niet alle cookies geaccepteerd. Om deze content te bekijken moet je deaanpassen.
Te bizar voor woorden, of is Kim eigenlijk geniaal? We gaan er op 31 oktober achter komen, dan gaat de bh namelijk in de verkoop voor 60 euro. Wie de top in zijn mandje shopt steunt ook meteen het goede doel. SKIMS doneert namelijk 10 procent van de omzet van de Ultimate Nipple Bra aan 1% for the Planet, een netwerk van bedrijven en milieuorganisaties die actief zijn om mensen en de planeet te ondersteunen.
En dat kan ze makkelijk met haar hysterisch grote vermogen.